Dreamcatcher.

  2012-09-17 / 23:56:40 / Vardag /

Hejsan! Lite sent att slänga in ett inlägg nu, men bättre än ingenting liksom!
Helgen har varit kanon! Åkte först in till stan med mamma på lördagen, fick med mig hem en tubhalsduk på Gina och ett par klackar för 99 kr på din sko! Iförsig, det var rea, men ändå! Sen åkte jag hem och fixade mig. På kvällen blev det trevligheter! G.R.Y.M.T var det.

I söndags for jag också in till stan, mötte upp Tobbe och vi gick till arenan. Såg på hans kusins hockeymatch. Trevligt trevligt! Vid 3 satte vi oss i parken och bara snackade och sen vidare upp till stan en snabbis. Fick med mig hem ett par dösnygga örhängen! Sen vid 4 tiden åkte jag hem.

Ja, och idag har jag varit i skolan, ovanligt va? Nejmen den rullade på bra faktiskt! Det gick då väldans bra, även om jag fjantar på hela tiden... Men, det får man! Jaja, imorgon är det tisdag och då ska jag beställa hem en skitsnygg tröja (och då menar jag verkligen skitsnygg) från Bubbleroom! Bild kommer upp så småningom. Haha.
Nu börjar klockan närma sig 12 och jag tänker paddla mig emot sängen min! Hörs imorgon, godnatt! ☆




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious