Tonight!

  2012-05-12 / 11:15:04 / Vardag /
Ja, vad ska man säga? Hade en grymt rolig kväll inatt, och jag tänkte vara snäll och berätta lite.
Hämtade först upp Carro vid 7 och sen vidare till sliperiet, men då var det stängt så vi gick till resecentrumet. Satt där ett tag och sen träffade vi på Emma och Fanny. Jag och Carro hade inget och göra så vi var med dom. Sen efter ett tag kom det några killar som Emma kände och dom satt med oss och snackade osv. Vi var på resecentrumet ett bra tag, och sen gick vi till MAX. Carro och Fanny gick sen iväg för att träffa nån kompis till Carro, och då satt jag kvar med Emma och vi snackade om massa saker. Det ena och det andra. Senare kom det mycket fler folk, så det var roligt. Vi chillade, snackade, skrattade en hel del osvosv. Det var iallafall sjukt roligt! Sen vid 12 kom Carros pappa och hämtade oss, och jag for hem direkt. Satt lite vid datorn och sen somnade jag.
NU: Dags att börja fixa sig lite och sedan drar jag och Felicia ut och hittar på något! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious