Dagen!

  2012-05-18 / 19:52:31 / Vardag /
Hej och hå vilken dag jag har haft idag alltså! Roligaste ever! Tänkte vara snäll och berätta lite. FRÅN BÖRJAN.
Vaknade vid halv 9, duschade av mig och sen fixade mig. For raka vägen till stylisterna och där färgade jag först håret ljusare, sen sitta i en sån där värmesak ciruks en kvart eller så. Sedan tvättade vi det, och sen klippte det. Det blev en bit kortare, men ändå långt. Klippte upp det osv. Fick lite fika också + lite tidningar, trevligt! Detta tog ungefär 3 timmar, så ni kan ju fatta hur jobbigt det var. Men ändå värt! Så sjukt nöjd!
Direkt när jag kom hem vid halv ett så fixade jag mig lite till, och sen hämtade vi upp Felicia. For till Örnexpo och kollade läget. Träffade en del folk också faktiskt! Sen efter en stund kom Ludde och Anton, och då var vi med dom heeela dagen. Vid tre ungefär träffade jag Emelie och Ebba och dom ville att jag skulle hänga med dom till den där simulatorn, hahaha, ni vet... den där läskiga saken. Jaja, efter det så satt jag, Felicia, Anton och Ludde och bara stekte på en bänk. När hela Örnexpo stängdes så gick vi ner till en affär nära där och köpte lite dricka osv. Sen vidare till lekparken i stan. Haha ojoj, så sjukt roligt vi hade alltså! Ni anar inte! Skrattade, flummade, chillade osv. Ja, helt underbart! Var där en bra stund, och sen gick vi till gallerian. Jag och Felicia kikade runt, och det gjorde killarna med. Vid sju så åkte Ludde hem, och jag, Anton och Felicia satte oss på en bänk. Efter ett tag kom Felicias pappa och hämtade oss, och nu sitter jag här. Bästa dagen på länge måste jag säga! Hoppas ni har haft det bra, för det har jag verkligen haft!
Och jag vet, jag skrev en hel saga. Men ja, var tvungen! Nu ska jag locka håret och sen vet jag inte vad jag hittar på! Puss! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious