Alla blir gamla alla måste dö. Det enda man ska göra är att så ett litet frö.

  2012-05-08 / 22:01:54 / Vardag /
Otrolig bra och mysig dag jag hade idag. Underbart väder osv. For in till stan vid halv 2 med Felicia och vi gick bara runt och kikade. Var i stan bra länge, satte oss i hamnen och köpte glass. Mysigt värre! Sen gick vi hem från stan hem till mig och jag åt, sen cyklade vi vidare hem till Felicia och hade det trevligt. Nu sitter jag här och tänker på en del saker osv. Imorgon är det skola, och efter det har jag ingen aning om vad jag hittar på. 
Så intressant inlägg också, men fick bara lov. Aja, nu ska jag locka håret och sen bara lägga mig i sängen. Uppdaterar mer imorgon, godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious