MÅNDAG

  2012-03-19 / 20:36:27 / Vardag /
Hej, det var ett tag sen! Men jag har helt enkelt inte orkat blogga. Mitt liv är åt helvete nu, satt ja.
Men tänkte berätta att jag har haft det sjukt kul i helgen!

Fredag: Först skola, sedan for jag på hockeymatch på kvällen med Frida, och sen kom Carro. Vi stog i klacken och skrek som bara den! Grym match var det också!

Lördag: For till stan med Johanna och Carro, sedan på kvällen for jag och Carro på sliperiet, träffade även Ebba där och massa annat trevligt folk. Lite senare på kvällen gick vi till MAX med massa killar osv. Hade det sjukt kul!!
Söndag: Tog det lugnt, och sedan åkte jag, mamma och Sofia till mormor. Såg även modomatchen där. Stannade där ungefär till 8.
Imorgon är det tisdag och då vid 11 åker våran klass in till stan och ser på nån bio, sedan slutar vi i stan och då förmodligen stannar jag där. Sedan på kvällen blir det hockey med Carro! Men nu ska jag hjälpa mami med bakeriet, ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious