BELIEVE IN YOURSELF.

  2012-03-27 / 22:21:01 / Vardag /
Hej på er, allt bra? Här är allt kanoers!
Andra dagen på jobbet, och det gick då väldans bra idag måste jag säga. Längtar redan tills imorgon igen, haha nejmen. Slutade kvart i 3 och då gick jag på stan en sväng med Elin igen, sedan for hon hem och då svängde jag förbi hos mormor på jobbet. Satt där en stund och sedan kom Carro, så då gick vi på stan ett långt tag. Blev inga inköp, haha. Vid 6 tog vi bussen hem och sedan vid halv 8 skjutsade mamma mig till gårn och där chillade vi med trevligt folk. - Och nu sitter jag här! Ska snart gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen. Långt inlägg, men ja.. ni orkar läsa! Nu ska packa lite saker, godnatt på er ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious