Allmänt

  2012-03-18 / 13:42:50 / Allmänt /
OM MIG:
1. Fullständigt namn? - Sandra Elin Maria Nordström
2. Exakt ålder? - 14 år & 7 månader
3. Bor ? - Domsjö
4. Har du skilda föräldrar? - Ja
5. Husdjur? - En hamster
6. När är du född? - 1997-10-22
7. Klass? - 8B
8. När ska du sova ikväll? - Ingen aning, när jag blir trött antar jag?
9. Duschat idag? - Nope
10. Pussat någon idag? - Nej
11. Vad har du ätit idag? - Tacos
12. Dagens klädsel? - Myskläder
13. Har du pojk-/flickvän? - Nej
14. Vem pratade du med i telefon senast? - Pappa
15. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Carro "Ja :)"

FAVORIT:
16. Film? - Mission Impossible
17. Mat? - Kebabtallrik
18. Dryck? - Coca cola
19. Ämne i skolan? - Bild

SENASTE:
20. Personen du kysste? - ...
21. Gången du hånglade? - Förra helgen
22. Gången du spydde? - Två veckor sen
23. Gången du var hög? - Igår typ, haha!
24. Personen som såg dig gråta? - Carro och Johanna tror jag

ANTINGEN ELLER:
25. Svart eller vitt? - Svart
26. Hund eller katt? - Hund
27. Ut och festa eller hemma och mysa? - Beror på
28. Singel eller upptagen? - Upptagen
29. Big brother eller paradise hotel? - Paradise hotel
30. Choklad eller lakrits? - Choklad!
31. Göteborg eller stockholm? - Stockholm
32. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
33. Coca cola eller fanta? - Cola
34. Pizza eller kebab? - Kebab
35. Älska eller älskas? - Båda
36. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
37. Personer som sagt jag älskar dig? - Ingen aning
38. Gånger du haft minnesluckor? - Aldrig typ?
39. Piercingar har du? - 5
40. Personer du saknar just nu? - Många
41. Gånger ditt hjärta brustit? - Ojoj, många gånger

VEM:
42. Vill du kyssa nu? - <3
43. Hade du senast en msnkonversation med? - Syrran
44. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Han
45. Förtjänar att dö? -

VAD:
46. Gör dig glad? - Mina vänner
47. Gör dig ledsen? - Folk som ljuger och snackar skit
48. Vad vill du helst göra nu? - Träna, höja mina betyg och få ordning på mitt liv
49. Vill du ha nu? - En puss
50. Längtar du till? - Sommaren!
51. Är det bästa som har hänt dig? - Mina vänner

HAR DU NÅN GÅNG:
52. Hånglat med nån riktigt ful? - Nej
53. Hånglat med nån som du älskat? - Ja
54. Hånglat/kysst nån snygg? - Ja!
55. Varit kär? - Är*
56. Skrattat så mycket att du har spottat ut nån dryck du haft i munnen? - Ja
57. Pussat en tjej? - Ja
58. Gjort bort dig? - Ohja
59. Druckit alkohol? - Ja
60. Lurat någon? - Ja



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious