All This Way

  2012-03-30 / 17:38:01 / Vardag /
Skojade med att jag skulle sluta blogga, men jaja. Även att min blogg är inte allt den bästa, men jag skriver bara för roligt liksom! Jag vill inte precis vara den stora "Kenza-bloggaren" som har typ över 1000000 läsare, haha nejmen. Jag skriver bara helt enkelt!

Men men, strunt i det. Idag är det fredag och äntligen helg! Sista dagen på praoen också. Slutade vid 12 och då tog jag en lunch med min kära mamma. Käkade på kina, och gud jises vad gott det var!!! Sedan gick jag på stan själv till 4 och till slut åkte med mamma hem. Nu ska jag bara vänta tills Carro svarar, sedan far jag till sliperiet med trevligt folk! Puss ♥


Merima^^

Tack så mycket och detsamma! :)

Jo allt är bara bra, hur är det själv? :)

kram!

2012-03-31 @ 00:08:42
URL: http://kickyou.devote.se
Amelia ♥

ALlt bra idag? :D



fråga gärna något på min frågestund! :D

kram!

2012-03-31 @ 11:41:08
URL: http://ameliaharrysson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious