You tell me that you need me, then you go and cut me down.

  2012-06-20 / 23:50:17 / Vardag /
Hejsan, vad tyckte ni om mitt videoinlägg? Tja, jag blev ganska nöjd iallafall, haha! 
Aja, nu sitter jag här i min ensamhet och ska snart gå och sätta på nån film. Imorgon ska jag och Elina hitta på något, och på kvällen har jag ingen aning om vad jag ska göra, men vi ser väl! Har inget mer att skriva, så jag säger godnatt! 
 


frida

Men jaha :(

Men gud jag saknar dej mera! klart vi ska!
hahaha leka i lekparken o fasnaa i saker... <3

2012-06-21 @ 00:13:24
URL: http://fridathonfors.bloggplatsen.se
Tobbe

kan inte vi göra videoinlägg tillsammans nångång så alla ser hur söt vi är tillsammans?^^ LOVE YOU sandra nordström,kommer aldrig hitta nån bättre än du!<3

Svar: Jo, klart vi kan! ^^ Jag älskar dig med underbara människa, du är bäst <3
sandranordstromm.blogg.se

2012-06-21 @ 00:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious