Without proper diet, medicine is of no use. With proper diet, medicine is of no need.

  2012-06-25 / 00:20:05 / Vardag /
Tjänare, allt bra med er? Här leker livet fullt ut alltså! Så sjukt roligt att träffa Felicia idag, kramade om henne riktigt hårt.. åh, vi hade så roligt! Gick runt på stan en sväng och sen satt vi på UH och snackade en massa! Det ena och det andra. Vid sex for jag, mamma och syrran till matcompaniet där vi åt gómat. Mormor fyllde år, så grattis till henne! Aja, kom jag hem vid åtta, och vid nio for jag ut med Felica igen! Fotade lite också! Vid elva gick jag hem osv. Nej, måste säga att denna dag har varit fantastisk! Jag älskar dig så otroligt mycket bästavän ♥
 
 
Ojoj, här snackar vi om gamla bilder! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious