Videoinlägg osv.

  2012-06-20 / 21:51:11 / Videoinlägg /


alisa

Haha gud så skön!

2012-06-20 @ 22:55:20
URL: http://alisaslife.blogg
tobbe

asså gud vad söt du är, älskar att höra din röst jag får typ gåshud.
love you babe<3<3

2012-06-20 @ 23:21:04
din<3

När jag ligger här i poolen så tänker jag på dig och mig, liggandes, här, du och jag, bara du och jag, ingen ANNAN!! jag ser din trosrand och tänker: Du är lite väl för brun där du... och frågar: har du solat solarium? Jag smörjer in dig i matolja och börjar steka ägg på din nakna mage. Det doftar ljuvligt. Pappa ropar: är omeletten klar snart? Jag svarar: ja, vänta så ska jag bara vända på steken, så är den fullbordad.
Vi ligger återigen i polen, nakna. Jag råkar snudda vid din ändtarmsöpning och min svällkroppar fylls och min mänskliga ståndare reser sig sakta (den existerar faktiskt, den syns inte så ofta, ty den är skygg, vissa tror faktiskt inte att den finns där. Men dom har fel!)
Men jag är gay.
Jag är det, tro vad ni vill!
Tro gör man i kyrkan.

2012-06-20 @ 23:45:23
frida

Men sötnosa!
Vart ha du andra videon? den funkar inte ju :( den r bortaborta juu <3

2012-06-20 @ 23:52:39
URL: http://fridathonfors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious