Save the world.

  2012-06-21 / 23:59:09 / Vardag /
Hejhej bloggisch, saknat mig? Klart ni har! Nejmen haha. Tänkte berätta lite kortfattat hur min dag har varit. 
For in till stan vid två och gick bara runt. Fick iallafall med mig ett linne och ett par shorts. Nöjdnöjd! Åkte sen hem med Elinas pappa vid fyra och då åt jag lite sen ut igen med Ebba! Gick till kiosken, köpte dricka och satte oss där ute. Snackade om del saker osv, riktigt trevligt! Sen gick vi in till henne och jag klappade hennes orm... herregud asså. Att jag ens vågade! *Stolt* Jaja, sen satte vi oss uppe på dyntan och efter en stund kom Jocke och John. Stog och pratade med dom lite osv. Vid halv elva gick jag hem och nu sitter jag här! 
 
Måste börja ta med egopics, men ja.. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious