Paus.

  2012-06-27 / 21:32:34 / Allmänt /
Visst går det bra om jag tar ett uppehåll från bloggen ett tag? Känner att det har hänt en massa saker som jag inte vill upp osv, och att jag har det sjukt jobbigt just nu, och jag orkar inte det, plus sen bloggen också. Men men, jag ska leva livet! Jag ska ta tag i sakerna, jag ska klara det här! Helt på egen hand. Dock så får vi se när jag kommer tillbaka, och om jag ens kommer tillbaka eller lägger ner bloggen helt. Men fortsätt kommentera på frågestunden, men strunta ställa frågor om mig och Tobbe, för jag kommer skriva precis hur det ligger till senare framöver. Men ja kompisar, ha det bra nu så hörs vi. Tack och hej ♥


† ida ♥

Sv: hej! tack så mycket, din blogg är också fin :D

2012-06-27 @ 22:30:38
URL: http://youknowiidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious