Just because I don't talk about my problems, doesn't mean they don't exist.

  2012-06-21 / 10:36:37 / Vardag /
Hej, vaknade av att våran cpgranne spelade ashög musik. Och det var inte vilken musik som helst, utan det var typ sån dansbandsmusik. Usch, kan säga att det inte var skönt att vakna av sån musik iallafall.... 
Jaja, nu ska jag ta och ställa mig i duschen och sen ringa Elina! Har ingen aning om vad vi hittar på, men det blir allting nånting! =) 
 
 
Otroligt gamla bilder på oss, men jag har tyvärr inga andra. Förmodligen tar vi nya idag! 


Petra

Hej! Jag heter Petra och går i 7an på en skola i Stockholm. Jag har acne, mest i pannan. Jag mår grymt dåligt över det, tänker på det varje dag. Jag skäms. Det är äckligt och jag vågar inte ta bort min lugg för att jag är rädd att alla ska börja reta mig. Det är fult, de vet jag. Men vad tycker du om detta? Jag vill spara ut luggen, men det vågar jag inte. Svara gärna i ett inlägg, har inte någon blogg :(

2012-06-21 @ 11:29:24
Felicia - Islandspower

Glad midsommar önskar Islandspower!
Hoppas du får en bra dag! :D

2012-06-22 @ 13:00:20
URL: http://islandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious