Gårdagen!

  2012-06-07 / 22:04:21 / Vardag /
Kanske lite sent att skriva vad vi gjorde igår, men alltså ja... bättre sent än aldrig som man brukar säga!
Först åkte jag in till stan vid tre, gick och kollade runt osv. Väntade också på Sanna och Ida. Ja, efter en stund så kom dom ju. Gick runt på stan ett tag och sedan kilade vi ner till Lungsvikparken där det var nån Picknickgrejs. Var inget speciellt där så vi gick till Candy Corner och jag köpte godis och en ny energidryck! Haha, eller jag och Ida gjorde det. Sen satte vi oss på MAX och chillade. Va typ inga folk där så vi vandrade tillbaks till Parken! Spelade lite minigolf osv. HAHA, herrejises.. gud så bra vi var tjejer! Inte min grej måste jag säga! Minigolfen tog ett långt tag, nån timme eller så. Efter det så gick vi tillbaka till Candy Corner, och där köpte vi ännu en energidryck! Vi gick liksom fram och tillbaka hela tiden för er som inte fattade det, haha! Satt där inne en stund och sen gick vi till MAX igen. Satt där hela kvällen och senare kom det annat folk dit också! Kom hem ungefär vid halv elva och då gick jag och la mig. Måste bara säga att det var en av mina bästa dagarna i mitt liv, detta måste bara göras om!
Jag älskar er brudar ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious