Fredagkväll!

  2012-06-08 / 22:47:32 / Vardag /
Haha åh, fan det här har nog varit den bästa fredagskvällen på länge! Så jävla roligt jag har haft alltså!
Mötte upp Johanna vid halv åtta, gick till domsjöskolan och där träffade vi även på Amanda och Rebecka. Stod och snackade med dom en stund och sen gick dom. Sen gick jag och Johanna till dyntan och där köpte jag strips. Någe gott det var! Vi satt där ett tag och sedan vandrade vi upp till domsjöskolan igen. Det var nämligen disco där! Min syster hade det. Så ja, jag och Johanna smet in och partyade loss! Träffa massa människor också. Haha, ni är för söta. Småbarna, haha åh! Räckte ungefär till tio och då gick jag hem. Och nu sitter jag här! Kvällen satt som en smäck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious