Don't let your dreams just be dreams.

  2012-06-26 / 17:40:00 / Vardag /
Hej bloggen, eller ja. hej! Kom på att jag skulle berätta om vad jag gjorde igår. Hämtade Felicia strax innan två, och sen vidare till Viktoria. Kom till Fredrik lite över två, fotade inomhus först och sen for vi till slussen där vi tog massa utebilder! Riktigt roligt! Tog ca två timmar, och sen skjutsade Fredrik hem oss och Felicia hängde med mig hem. Satt vid datorn en stund och sen hade hon träning så då gick hon hem. Vid sju åtta tiden sådär gick jag ut med Viktoria! Satt bara ute i sund och bara chillade osv. Vid elva gick jag hem, satte mig vid teven och bara myste. 
Just det, ni ska få se några bilder också, men ja..hahaha. Återkommer! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious