2012-06-16

  2012-06-16 / 01:10:57 / Vardag /
Hej, tänkte vara snäll och berätta min dag idag, detaljer efter detaljer, haha!
Vaknade vid sex imorse, lockade håret, fixade mig och sedan kom Ida. Gick med henne upp till skolan. Samlades i klasrummet och sedan vidare in till gymnastiksalen där det var massa underhållning osv. Tog ett bra tag, efter det så fick vi våra betyg. Man kan ju säga att jag vart nöjdare den här gången är förra! Aja, efter det gick jag hem med Wilma och Lina. Några minuter efter att jag kom hem smsade Lina och frågade om jag ville hänga med dom och köpa glass, och såklart ville jag det! Gick till mickes och där satt även Emelie och Ida. Satt och snackade med dom ett bra tag , sen gick dom hem. Vid tvåtiden åkte vi in med mamma till stan för att kolla på alla studenter! Riktigt fina var dom! For hem vid fyra, jag åt lite, och sedan in till stan igen vid halv åtta! Gick ner till Lungviksparken där det var nån slags "fest. Roligt roligt. Efter en stund så gick vi till Candy Corner, sen vidare överallt. Kom hem för en stund sen sådär och nu sitter jag här! I slutet så började jag känna mig hängig, så jag tror jag börjar bli sjuk... liksom.. första dagen på sommarlovet, hur bra är det? FYFAN
Jaja, nu ska jag gå och se på film, peace!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious