Telling people you're tired, when in reality, you're just sad.

  2012-07-08 / 02:10:55 / Vardag /
Tänkte berätta lite kortfattat om vad jag har gjort idag. 
Lina kom till mig vid 4 nångång på eftermiddan, tog moppen in till stan, käkade thaibox, gick till strandparken och kikade på Amanda Jenssen. Träffade massa trevligt folk där osv. For hem vid 9-10 och hade barnvakt åt systern min. 

Skulle bara säga att mitt liv är ett rent helvete just nu, orkar ingenting, är less på allt och alla. Allt kan ta sig. Har ingen aning om det jag vet är sant, förhoppningsvis hoppas jag inte det. Kanske lite p12:igt att skriva detta på bloggen, men jag får vara det nu. Aja, imorgon ska jag gå på stan med Elina och få in andra tankar i huvudet och att jag är på bättre humör... får vi hoppas. Nu ska jag sova, godnatt. 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious