Om du bara kunde se, så hade du förstått.

  2012-07-19 / 23:13:53 / Vardag /
Tjena bloggisch! Idag har jag varit med Viktoria!  Gick till henne vid 2. Satt vid plattan och stekte där med massa gotta. Sen gick vi in till hon och satt vid datorn osv. Btw, tack för headern Vickan! Vad tyck ni? Snygg va? Med mitt namn och allt, klockrent!  Vid 6 kom mamma och hämtade mig och vi for och handlade på Willys. Just nu sitter jag och proppar i mig jordgubbar, mums!  
 Imorgon ska jag gå till pappa och så ska Anna färga håret på mig! Blir kanon!  Efter det far jag och mami in till stan och på kvällen blir det trevligheter. Måste dock säga att Tobbe åker till Turkland imorgonbitti, och jag kommer sakna han jättemycket.  Tur att han bara är borta en vecka. Så nu jävlar ska jag bli brunare än han, haha  
Aja, vi hörs mer imorgon och så, pussar! 
 
 
Hahaha, var bara tvungen att visa dom här. Så sjukligt söt. Förlåt, men jag var tvungen att lägga ut dom. Snodde dom från din facebook, hoppas det var okej. Puss.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious