Don't wake me up.

  2012-07-20 / 23:31:34 / Vardag /
Hej! Idag har jag färgat håret, cyklat, varit med kompisar och mycket mer. Okej, vi tar det från början. Klockan 11 idag så hämtade Anna upp mig och vi for och köpte hårfärg, åkte hem och färgade gärnet!  Blev faktiskt bra! Kan lägga upp en bild när jag har tid. Känner dock att jag inte har lagt upp bilder på mig på länge, så haha.. snart kommer dom!  Vid 1 tog jag cykeln och cyklade runt i sund osv. Sen ringde Felicia och jag drog till henne. Där var även Lina också!  Saknade brudar måste jag säga. Jaja, sen cyklade vi till Coop och köpte lite gotta och satte oss sen vid slussen och bara stekte där!  Vid 5 drog vi hem och jag vilade en stund. Skulle igentligen träffa Ludde och Es, men orkade inte. Så nu sitter jag och käkar lite jordgubbar. Imorgon ska jag och Viktoria hitta på något, blir kul! Hörs då, puss! 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious