Dalarna.

  2012-07-12 / 20:14:05 / Vardag /
Hej! Nu har jag äntligen kommit hem  Hade faktiskt lite hemlängtan där nere. Iallafall så glömde jag min kamera hemma, så bilder lär ni ju garanterat inte få se  Iallafall, for klockan 9 på tisdagkväll och var framme vid 4 tiden på natten mot onsdag. Det tog alltså 7 timmar att fara dit. Fattar ni hur ont i arslet jag fick? Usch bara. Sedan sovde vi ingenting den natten. Sen så for vi till Mc'Donalds vid 7 tiden på morgonen?! Haha åh!  Sen på dagen köpte vi en husvagn. Ställde oss på nån camping där ute i Mora. Eftersom vi hade så otroligt dåligt väder dom båda dagarna så blev det inget bad eller så. Men vi hade roligt ändå!  Nu idag så checkade vi ut klockan 12 och for hemåt. Kom hem nu vid 7 och jag ska ta och packa upp lite, sen ställa mig i duschen! Hörs mer senare hörni, puss! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious