FÖR DET ORDNAR SIG, DET GÖR DET ALLTID.

  2012-02-15 / 22:35:01 / Vardag /
Hola amigos, hann inte blogga igår för att jag for till stan en sväng med viktoria.
Fick dock med mig en tröja hem från bik bok + så fick jag en "alla hjärtans dag" present på köpet också!
Vi var där tills stan stängde och då gick vi till skyttis och kollade på 97 killarna som hade innebandyträning och sedan vid 5 så gick vi till hockeyhallen, för där hade också 97 killar träning, fast ja.. hockey förstås.
Vi stannade där ungefär till 10 och då kom morfar och hämtade oss, hehe..
Rolig dag måste jag säga att det var också!
Iallafall, nu så sitter jag och skypar med elina och pluggar samtidigt. Vi har nämligen sovmorgon imorgon till typ 10, om jag minns rätt? Ska bara få ordning på allt, och sedan ska jag gå och se på nån film osv.
Långt inlägg, men det får duga.... kände dock att jag behöver skriva av mig någon gång, haha!
bild sen fotograferingen, men har inte andra.


F R I D A

satan vad fin du är vännen!

2012-02-15 @ 22:56:43
URL: http://fwidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious