FOREVER AND ALWAYS!

  2012-02-20 / 22:19:08 / Vardag /
Hejhej, hur mår ni? Här är allt bara bra! Kan ju lugnt säga att det här har varit den bästa helgen på länge allstå, eller vad säger du Felicia? Iallafall så sovde jag hos henne från söndag till måndag, därför jag inte bloggade igår.
Idag så vaknade vi typ vid 10, åt frukost och sedan gick vi ut! Galet fint väder var det ju ute också! Sedan vid 6 skjutsade Felicias pappa oss till åsbacken, och där träffade vi massor med folk! Helt sjukt roligt hade vi också!
Nu ska jag duscha och sedan börja tagga inför morgondagen, pussar!
Föresten, fortsätt fråga på frågestunden. Besvarar frågorna senast imorgon!!!


Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: gud så glad jag blir, tusen tack!! :D

2012-02-21 @ 07:23:49
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
viktoria westin

jag har inget emot att du använder mina bilder men då måste du skriva att den är MIN eller ta bort den taaack

2012-02-22 @ 14:57:50
URL: http://viktoriawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious