UMEÅ.

  2012-08-28 / 22:48:21 / Vardag /
Måste bara säga att denna dag ägde! Tog tåget från resecentrumet vid 10 och var framme strax efter halv 11 nångång. Gick till Megazone (Umeå's största nöjesanläggning) där vi körde Fortet! Så galet jävla roligt!!!!!! Efter 2 timmars galenskap så gick jag, Ebba, Lina och Elina till Donken där vi åt. Eterlängtat alltså! Satt där ett tag och sen gick vi vidare runt på stan. Vid 4 tiden körde vi Laserdome! Hur roligt som helst! Och jag, jag var grym ska ni veta. Haha!  Nejmen det här var en dag som man ska minnas för livet alltså! MEDIA 9B, gulvärda hela högen! 
-
Tog tyvärr inga bilder, men jaja! 
Imorgon är vi lediga, och då åker jag förmodligen till stan och så. Ha det bra finisar! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious