Kvällen!

  2012-04-22 / 10:36:54 / Vardag /
Hej, hade det sjukt roligt igår måste jag säga. Först såg jag, Linnea, Alva och Nelly på American Pie och den var slut vid halv 9 sådär, sedan gick vi till Café UH, satt där en stund och pratade osv. Linnea och Alva köpte en bananasplit också. Vid typ efter en halvtimme kom Nellys mamma och hämtade oss, skjutsade oss sedan ut till Svedjeholmen där vi mötte upp Wille och Robin. Stog ute ett tag och sedan kom Peter. Då gick vi in till Wille och hade det trevligt. Efter några minuter efter det kom Ludde. Var där ett ganska bra tag, och sedan vid kvart över 12 kom mamma och hämtade oss. Galet bra kväll jag hade, jag älskar er brudar!!! ♥

Aja, nu har jag nästan nyss vaknat och jag ska börja fixa mig, för idag väntas det trevligheter!
Ha en bra dag!


Svea

sv; tackar desamma :D

2012-04-22 @ 13:10:23
URL: http://maviedesvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious