Dagen!

  2012-04-28 / 19:55:12 / Vardag /
Heeeeeej, har nyss kommit hem och jag har haft det jättetrevligt! Först gick jag på stan med mamma och syrran. Sedan mötte jag Carro och då stannade jag kvar i stan medans mamma for hem. Efter en stund så träffade vi Minna och nån till tjej. Hade det riktigt mysigt, solen sken också så att det var ett stort plus! Vi satt nere på torget och chillade, sen skulle Carro träffa några tjejer och då gick träffade jag Emma och var med henne ett tag. Vi träffade massa annat folk också. Sen ringde jag mamma och hon hämtade mig.

Just det, fick med mig en ny bikini hem och ett navelsmycke! Tack ♥
Nu sitter jag bara här och få se om jag drar ut en sväng sen eller inte, iallafall... hoppas ni också har haft en bra dag! PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious