BLÅ HIMMEL

  2012-04-22 / 22:31:40 / Vardag /
Hej, jag kom precis in efter att har varit med Felicia hela långa dagen. Först gick jag till henne och vi gick ut och delade reklamblad, hur jobbigt som helst. Men ja, vi gick och pratade om en del saker. Tog ungefär 3-4 timmar. Sedan skjutsade Felicias pappa hem mig och jag la mig och vilade eftersom Felicia hade träning. Var med henne sedan, typ vid 8 kom hon till mig och vi tog hennes grymt snygga cykel och cyklade till konsum där vi köpte dricka osv, och ja... nu sitter jag här och skriver med min älskling ♥
Ska snart hoppa in i duschen också, tagga skola imorgon. Nejnej, gud där skojade jag.. Aja, hörs imorgon!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious