långt inlägg + jobbig syster

  2011-10-26 / 18:47:27 / Vardag /

hej, nu är jag på dåligt humör... en andledning till detta är att min laddare till mobilen är sönder, + så är det borta.. och min syrra (sofia) fick en ny idag av mamma.
men sen när jag ska låna den, så säger hon att jag ska skaffa en egen
vadå?, spelar det nån roll vilken laddare jag lånar liksom?, vi har ju ändå samma laddargrejs osv.
sedan när jag smygtog laddaren, så såg hon det och sedan gick och gömde den i sitt rum för att inte skulle använda den?!
vadå cp?
jävla idiot....
--------------------------------------------------------

iallafall så for nyss felicia hem, men vi har inte gjort så mycket.. skrattat osv ;)
haha, älskar dig bruttan
men nu ska jag fortsätta med min läxa och sedan följa med mami och handla, alltid lika roligt (a)
och imorgon så ska till stan med emelie.

måste bara säga att det är typ julafton om två månader!
och sedan är det höstlov om två dagar, ganska chill ändå =)

men nu ska jag bara skriva klart lite, sedan åker jag till affärn!
peace out




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious