konfaläger

  2011-10-07 / 16:01:55 / Vardag /

pissdag kan jag säga att det var idag..
inte min dag om jag säger så istället..

för det första så hade jag helt fel kläder på mig, fula var dom..
för det andra så hann jag inte klart med läxan som skulle vara klart idag, och det gick inte att göra den igår heller.
för det tredje så är det sjukt dåligt väder + att jag ska på konfaläger, HELA HELGEN!

ja, ni ser... helvetefanskap..

men men, sånt är livet.
-

iallafall så kommer jag inte kunna blogga på hela helgen, vilket suger!
men jag kommer ta med mig kameran, så när jag kommer hem blir det extra mycket bilder kan jag lova! =)
nu: ska jag packa inför ikväll, köpa lite godis osv, sedan åker jag med frida till lägret!

så ni får har det så bra, pussar! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious