emelie håkansson ♥

  2011-10-23 / 13:00:37 / Vardag /



för att jag måste..

jag känner en underbar person, och hon heter emelie håkansson ↑

jadu, emelie, vi började i samma innebandylag och sedan dess har vi bara snackat mer och mer, och till slut blev vi kompisar!
jag är så glad att jag har dig gumman, visst.. vi kan ju börja bråka lite här och där, men det löser vi alltid! =)
+ så är du grymt snygg, fin, söt, ja... helt jävla perfekt!!! och typ alla killar gillar dig... VADÅ AVIS :( ?

nejmen emelie, du är verkligen en toppentjej, och jag vill aldrig tappa dig!
och vi ska ha skitkul i veckan också, fläska på UH ♥♥

- jag älskar dig syster!



emelie bäst håkasson YOU KNOW

du är underbar sandra!

har alltid kul med dig, vi skrattar åt allting!

ÄLSKAR DIG!! <3

2011-10-23 @ 13:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious