Dag 01 - Presentation av mig själv

  2011-10-01 / 12:45:14 / 30 dagars /

Ja, jag heter som ni ser Sandra Nordström, är en 13 årig envis tonåring, fyller 14 den 22 oktober.
bor här i Örnsköldsvik, fast i Domsjö, haha.
där bor jag med min mamma en vecka, och en vecka hos min pappa.
det vill säga att jag har skilda föräldrar.
jag har också en hamster, vid namn Kitty, och är 1 år.

Mina intressen är lite av varje, men det mesta är nog att shoppa med mina vänner!
jag tycker väldigt om att rita också, och musik verkligen!
haha, känns som att jag bara fyller på, men ja..

sedan har jag väl inget mer att berätta om, men fråga gärna något om ni vill veta mer! =)
I hope you like it!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious