crying crying..

  2011-10-22 / 22:06:44 / Vardag /

hej people!
just nu är jag hos mamma, för det blev massa bråk hos pappa osvosvosv..
orkar inte berätta, känner mig lite upprörd nu så... ja
men iallafall så måste jag berätta att det inte blev något firande för mig idag..
eller jo, har man världens bästa farmor och farfar så blev det det!

eftersom jag blev så ledsen över bråket så ringde jag till farmor och hon hämtade mig, så då for vi och köpte tårta, sedan vidare till farmor, och då firade dom mig där! =)
tack, ni är helt underbara ♥

så det blev en del presenter trots allt!

jag fick pengar, godis, skönhetsgrejer och en parfym
riktigt nöjd!

+ en till parfym av mami som hon kom med hem
och sedan presenterna av mormor som ni såg i något inlägg, haha 
-

sedan får jag presenter av papi nån gång till veckan hoppas jag...

nå ja, nu ska jag bara äta mitt godis och chilla framför teven, hoj! =)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious