bad update / min födelsedag!

  2011-10-22 / 11:26:25 / Vardag /

dålig uppdatering, jag vet jag vet..
men saken är den att jag har varit sjuk hela veckan, dock inte haft tillgång till dator..
där har ni svaret, wow!
behöver inte berätta vad jag har gjort under veckan, för jag har ändå inte gjort nåt, hehe.
sett på tv, sovit, sett på tv, sovit osvosvosv..... 

måste berätta att jag fyller år idag! :D:D:D
känner mig värsta stor, haha nej.. tvärtom.
fyller 14 år, vadå litet?, aja, nån gång måste man väl vara glad.
antar att det får vara idag =)
men nu snart ska jag bara duscha, fixa mig och äta, sedan vet jag inte vad jag ska göra.

kan ju dock berätta vad jag fick av mormor och morfar i present..

1. plattång
2. värmespray
3. massor med smink
4. sms i ett år
(eller var det nu het)
tack!, blev riktigt nöjd! =)

nå ja, skriver mer sedan, hoj!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious