bad update

  2011-10-30 / 18:48:10 / Vardag /

herregud.. dåligt uppdatering, jag vet.
men har inte orkat, haha ;)
ser också att det är många som fortfarande har kollat på min blogg under senaste tiden, haha förlåt sötnosar!

men eftersom jag inte har berätta vad jag har gjort dom här dagarna, så tänkte jag göra det nu.

måndag: först skola, sedan gårn på kvällen med kompisar
tisdag: läxor, läxor.. hela jävla dagen (förutom skola då)
onsdag: samma där också kan jag ju säga, läxa läxa..
torsdag: skola först, sedan drog jag och emelie in till stan efter och fikade, mycket trevligt! =) fick med mig en kavaj/jacka och ett halsband.
fredag: var med felicia, och vi for in till stan, fick med mig en tröja där också!
lördag: slöade hela dagen, och på kvällen for jag och felicia på hockeyn, galet roligt hade vi! =)
du är bäst gumman, jag älskar dig bästavän!

men idag har jag bara chillat framför teven och så.
imorgon blir det att vara med sabina bohman, grymt saknad tjej allstå!
få se vad vi hittar på, förmodligen drar vi till stan eller något sånt =)
nå ja, skriver mer senare, hojhoj!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious