30 dagarslista

  2011-10-01 / 11:30:33 / 30 dagars /

Börjar med denna lista nu! =)
kanske lite fort att jag börjar med en 30 dagarslista nu, men jag har ändå inget annat att blogga om, så jag kör till med en sån här!

Dag 01 - Presentation av mig själv
Dag 02 - Tio saningar om mig
Dag 03 - Min parfym
Dag 04 - Fem webbsidor som jag är inne ofta på
Dag 05 - I min väska
Dag 06 - Saker jag vill ha
Dag 07 - En sak jag gör varje dag
Dag 08 - Tre saker som finns i mitt rum
Dag 09 - Min favoritfärg 
Dag 10 - Två favoritsmycken
Dag 11 - En bild som är över ett år gammal
Dag 12 - Det här hade jag på mig idag
Dag 13 - En sak jag älskar från min garderob
Dag 14 - Mina intressen
Dag 15 - Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 16 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 17 - Fem bilder från ett minne 2010
Dag 18 - En person som betyder mycket för mig
Dag 19 - Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
Dag 20 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 21 - Smink jag använder
Dag 22 - Favoritgodis
Dag 23 - Mina/mitt husdjur
Dag 24 - Min favorit film när jag var liten
Dag 25 - En bild som är från när jag var liten
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favorit tid på året
Dag 28 - Min bästavän
Dag 29 - En ny tagen bild på mig
Dag 30 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen

alla kanske har den här 30 dagarslistan, men det är jag som har gjort den




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious