måndag

  2011-11-07 / 18:00:27 / Vardag /

hej mina vänner!
är verkligen ledsen för mitt beteende.., men saken är den att jag har ingen dator hos pappa..
okej, nu ska jag inte skylla ifrån mig alltför mycket, men ja. som sagt så har jag ingen dator hos pappa, så vilket är att jag inte kan blogga på en vecka?! och så kan vi ju inte ha det.. vi får se nu också, pappa kanske skulle fixa dator, internet och hela köret. så förhoppningsvis har jag en dator nästa vecka!

men nu är jag hos mamma och då kan jag blogga hur mycket jag vill, bra va? ;-)

iallafall, första dagen efter lovet!, känns okej tycker jag, men ändå inte..
jag har haft ont i magen konstant hela dan, ... mensvärk..
sedan slutade jag vid 2 och gick till konfan, höll på somna i soffan också.. ajaj, inte bra..
dock så var jag på stan igår... igen, for in med emelie och vi tog en fika på UH och sedan fick jag med mig ett par byxor hem! =)

måste också berätta en sak som jag är ganska ledsen över.. och det är att min mamma har fått lunginflammation.. känner mig lite deppig över det, men jaja.
man får alltid hoppas på det bästa! =)

nu: göra klart läxan, sedan vet jag rakt inte alls vad jag ska göra, skriver mer senare.
pusshej!  







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious