little bad girl

  2011-11-23 / 19:14:10 / Vardag /

vill ni veta en sak?
nu när jag kommer hem så säger min syster att hon har löss!?!?!?!
jag ryser och hoppar till, sedan frågar jag om hon bara skojar eller inte.
men såklart, hon skojar inte.., sedan börja jag känna hur det kliar i mitt hår.
och nu ska mamma kolla om jag har också har löss, vilket jag INTE hoppas!!!!!

iallafall så är det ju onsdag, och jag har sagt att det är mina favoritdagar, och ja det är dom! =)
labb, musik, bild och engelska ♥♥♥
slutade ungefär vid 2, men satt och väntade på felicia till halv 4, sedan gick jag med henne hem.
ska förmodligen vara med henne imorgon, och sedan hockeymatch på fredag, gr8!
måste bara påminna om att det är första advent på söndag, helsikke vad snabbt det har gått!

nå ja, nu ska jag gå och läsa lite so som jag har tills imorgon, hej så länge!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious