helgen

  2011-11-27 / 14:33:38 / Vardag /

statistiken sjunker och sjunker, måste verkligen bli bättre på att uppdatera!

men iallafall så har jag varit med felicia hela helgen, tänkte vara snäll och berätta lite.

fredag: först skola, sedan följde felicia mig hem, och vi for på hockeyn sedan på kvällen. träffade massa folk osv.

lördag: jag och felicia for in till stan och kikade en sväng + åt vi på max. sedan på kvällen for vi på bio, såg breaking dawn, grymt bra var den!! sen sovde jag hos felicia.

idag: nyss kommit hem från felicia, och sedan blir det förmodligen att vi hittar på nått senare också! =)

helgen har varit grym kan jag säga, jag älskar dig bruden!



felicia

Älskar dig med älskling! <3

2011-11-27 @ 20:31:25
URL: http://feliciasehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious