mange bjuder, ojoj vilken hit!

  2011-12-21 / 15:39:30 / Vardag /

hej och hå, vilken bra uppdatering här ser jag... inte da.., men saken är den att jag har haft fullt upp med julpynt, läxor osvosv..
men nu är jag på g igen! =)


iallafall så har dom här dagarna varit ganska roliga ändå.

måndag: fick var sin t-shirt och skulle trycka nånting på den, sedan skulle vi göra nån världsnyhet i grupper, jag var med alva och linnea. ja, sedan fortsatte vi med det hela dagen, haha.. lät inte så kul va? svar nej..

tisdag: fortsatte med världsnyheten heeeeeeeela dagen, + fika sedan.

idag: redovisning av nyheten, och sedan redovisade jag min muntliga presentation för klassen, sedan städade vi klassrummet, jäklar vilken musik vi hade då! :D haha, media 8B, ni är ju bäst ♥
sedan på slutet så såg vi på film =)

jajamen, och imorgon är det avslutning, något bra!
så grymt skönt med lov alltså, sedan jul på lördag, helskotta vad nice! :D


nu: fortsätta med det jag gör, sedan kanske jag drar till gårn med kompisar, pussar!  




gammal bild sen i sommras




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious