live the day to the end

  2011-12-06 / 21:49:00 / Vardag /




det känns som jag bara har "skola" i mitt huvud nu allstå... pluggar rakt hela tiden, antingen så är det svenska, engelska, bild eller so... vad kommer sen tänk man ju?
iallafall så hade jag engelskaprov, vilket hoppas jag gick bra, tro faktiskt det, haha!
sedan slutade jag ungefär vid två, och gick hem. somnade ett par timmar efter det, sen väckte mamma mig och jag följde med hon och handlade! =)

men nu ska jag se klart värsta pojkvänsakademien, och sedan gå och duscha, puss!



MARIA ♥ MAKE CUPCAKES NOT WAR

tack så mkt :D

vad gör du :) ?

2011-12-07 @ 17:52:07
URL: http://typiisktmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious