långt inlägg osv-

  2011-12-30 / 17:14:33 / Vardag /

nejmen se man på, dåååååligt bloggande på sista tiden, men har inte orkat, haha förlåt sötnosar..

iallafall så var jag på stan igår med ida, bytte piercing osv.
senare fikade på UH och sedan bara gick runt, köpte dock ingenting. 
 och idag har det inte varit min dag kan jag säga, för det första har jag förjävla ont i magen, sedan har det hänt en sak, men det kan jag inte ta här, fråga isåfall..
for iallafall till farmor idag och bara tog det lugnt!

har dock inga planer för morgondagen, men blir väl att vara med mina underbara kompisar! =)

nu: vänta på att maten ska bli klar, sedan blir det väl att dra ut eller nå!
hejdåååå ♥




bara nån bild sen i förrgår.



Anonym

vars har du piercing? :)

2011-12-30 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious